Kaip pirkti

Prekių įsigijimo etapai

Pirkti www.dekora.lt elektroninėje parduotuvėje labai paprasta ir greita, Jums tereikia atlikti šiuos žingsnius:

1. pasirinktas prekes įdėkite į savo PIRKINIŲ KREPŠELĮ spausdami mygtuką PIRKTI. PIRKINIŲ KREPŠELYJE bet kuriuo metu galite peržiūrėti visas jau išsirinktas prekes, keisti jų kiekius ar ištrinti iš sąrašo, jei persigalvojote ar suklydote. PIRKINIŲ KREPŠELIO ikonėlė rodoma lango viršuje, dešinėje pusėje;


2. išsirinkę visas norimas pirkti prekes, eikite į PIRKINIŲ KREPŠELĮ ir įsitikinę, jog užsakymas yra teisingas, jei turite nuolaidos kodą, įveskite į laukelį NUOLAIDOS KODAS ir paspauskite GERAI, užpildykite pristatymui reikalingą informaciją, patikrinkite ar visa informacija teisinga ir įsitikinę, kad viskas teisinga, spauskite mygtuką SAUGOTI;


3. įvedus pristatymui reikalingą informaciją, galėsite pasirinkti pristatymo būdą, galimi trys pristatymo variantai: atsiėmimas UAB Dekora LT būstinėje adresu Žvėrinčiaus g. 10 Birštonas, iš anksto suderinus pasiėmimo laiką tel. +37062029047 arba el. paštu
dekora@dekora.lt, per kurjerį pristatysime Jūsų nurodytu adresu nemokamai mokant už prekes pavedimu bei per kurjerį Jūsų nurodytu adresu, už 2 EUR mokestį, mokant grynaisiais kurjeriui.

Minėtos sąlygos galioja tik Lietuvos teritorijoje, išskyrus Kuršių Neriją. Norint prekes gauti į Kuršių Neriją prašome susisiekti tel. 862029047 arba el. paštu laima@dekora.lt;

4. pasirinkus prekių pristatymo būdą, kviečiame susipažinti su PIRKIMO SĄLYGOMIS, bei uždėti varnelę, kad susipažinote;

5. sekančiu žingsniu pasirinkite apmokėjimo būdą. Šiuo metu apmokėjimą už prekes galima atlikti per mokėjimų platformą Paysera, banko pavedimu į nurodytą UAB Dekora LT sąskaitą arba kurjeriui – grynaisiais (išskyrus užsakomąsias prekes).

6. sumokėkite už prekes ir laukite patvirtinimo apie prekių užsakymą Jūsų nurodytu el. pašto adresu.

Jei pirkimo metu kyla neaiškumų ar nesulaukiate patvirtinimo apie prekių užsakymą, skambinkite tel. 8 620 29047 (darbo dienomis 8.00-17.00 val.) arba siųskite el.laišką su klausimais adresu 
dekora@dekora.lt

Prekių pristatymo terminai

Prekių esančių įmonės sandėlyje pristatymo trukmė yra 
3-4 darbo dienos. Prekių esančių gamintojo sandėlyje pristatymo trukmė 6-7 darbo dienos.

Užsakomųjų prekių pristatymo trukmė iki 30 darbo dienų.

Kurjeris prieš pristatant prekes visuomet derina prekių pristatymo laiką jūsų nurodytu telefonu.



Prekių priėmimas

Priimdami užsisakytas prekes patikrinkite siuntos būklę bei pasirašykite važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo-priėmimo dokumente. Dėmesio: prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo, arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu, todėl atsiimant prekes būtina su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (ID kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

Priimant siuntą, būtina:

1. susiskaičiuoti pakuotes. Kurjerio pristatomas pakuočių skaičius turi būti toks pat koks yra nurodytas siuntų pristatymo lape, kurį Jums pateiks kurjeris. Jeigu pristatomų pakuočių skaičius skiriasi nuo siuntų pristatymo lape nurodyto pakuočių skaičiaus - tuomet siuntų pristatymo lape būtina patikslinti gautų pakuočių skaičių;

2. patikrinti pakuočių etiketes. Ant pakuočių etikečių turi būti nurodytas Jūsų adresas, o pakuočių numeriai turi atitikti siuntų pristatymo lape nurodytus pakuočių numerius. Jeigu pristatytų pakuočių numeriai skiriasi nuo siuntų pristatymo lape nurodytų pakuočių numerių - tuomet siuntų pristatymo lape būtina patikslinti gautų pakuočių numerius.

3. apžiūrėti gautas pakuotes.  Pristatomos pakuotės turi būti tvarkingos, t.y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir kitaip nepažeistos. 

Jeigu pristatoma siunta yra netvarkingoje pakuotėje, jos nepriimkite, kurjeriui nurodydami iš karto ją grąžinti www.dekora.lt prekės techninės būklės patikrinimui.

Nesilaikius šių instrukcijų, www.dekora.lt neatsako už pristatytų prekių trūkumą ar sugadinimą.

Norėdami sužinoti daugiau dėl prekių, pirktų www.dekora.lt elektroninėje parduotuvėje grąžinimo, keitimo ir garantinio aptarnavimo, kreipkitės el. paštu:
dekora@dekora.lt arba tel. 8 62029047.

Prekių gražinimas

Norėdami grąžinti prekę atgal, kreipkitės el. paštu 
dekora@dekora.lt arba tel. 8 62029047.
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, www.dekora.lt įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis 
"Prekių grąžinimo ir keitimo taisyklėmis" , patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. Ūkio ministro įsakymu Nr. 217. 
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik Ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintu 
„Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių" nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas turėsite apmokėti Jūs.



Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.



Papildoma informacija

Prekių kataloge esančios prekių nuotraukos gali ne visuomet tiksliai atvaizduoti norimą įsigyti prekę, todėl pirmiausiai reiktų remtis svetainėje pateikiamu prekės pavadinimu bei kita tekstine informacija. Jei abejojate dėl nuotraukos ir prekės/prekės savybių atitikimo, būtinai susisiekite su www.dekora.lt tel. 8 62029047 ar el. paštu 
dekora@dekora.lt.

www.dekora.lt niekuomet neprašo prisijungimo prie Jūsų internetinio banko ar mokėjimo kortelių duomenų. Jeigu kas nors, naudodamasis www.dekora.lt vardu, kreipiasi į Jus prašydamas minėtų  prisijungimo duomenų, neatsakykite ir nedelsiant informuokite www.dekora.lt (el. paštu dekora@dekora.lt arba tel. 8 62029047) bei savo banką.


Peržiūrėtos

Nėra peržiūrėtų prekių

Meniu